18/1-14: kropp

Är på utbildning i Sh'bam i Stockholm. Lesmills!

Har varit korvstoppning hela dagen. Slutade 19.15 nu ikväll. Skojar inte när jag menar att jag är heeelt slut.

Det är 12 olika koreografier vi ska kunna. Vi har nu två vi ska kunna köra själva imorrn. Riktigt tufft detta..puh..

Benen värker..fötterna är ömma. Känner av vader o benhinnor.. och det är nu de.
Hur blir det när jag vaknar imorrn..

Träffade en klasskamrat från gymnasietiden oxå. Danslinjen i Umeå. Vi har inte setts sen dess och så hamnar vi här båda två :-) Kul!

Mycket plugg här sen vi kom hit Pernilla o jag. Och middagen intogs här på rummet. Men nu är det natten. Orkar inge mera.







Nattinatt på er!
Håll en tumme för mej imorrn snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0