24/1-14: bläk

Ja inte var det så här jag ville börja min helg direkt.

I går morse vaknade jag med morrande mage..sen bara att hålla sej på toa :(
Försöka sova sej igenom dagen så jag slapp känna nåt. Hade galen frossa oxå med jämna mellanrum.

Trodde jag skulle vara piggare idag men nä.. Får i mej blåbärssoppa och nån liten brödbit iaf. Bättre än inget.

Har jätteont i kroppen oxå. Öm överallt. Lär väl vara för att jag ligger hela tiden. Usch o fy.

Har lilla Humlan som håller mej sällskap hela tiden, sötingen.



Som sagt - är man sjuk så vill man bara en sak.

Trevlig fredag på er!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Krya på dig!

Svar: Tack!Inte förrän idag är jag bättre igen. Himla bacill...
Malin Edlund

2014-01-25 @ 14:30:12
Postat av: Fotograf Annie

Mysigt med kattsällskap :) Söt :)
Krya på dig

Svar: Tack!!Ja, djur är det bästa de :)
Malin Edlund

2014-01-27 @ 18:32:17
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0