29/1-14: Chokladmassage

Hello! Gårdagen var toppen! Min dotter och jag hade en heldag tillsammans. Vi började med en frulle på Ikea. Bara en sån sak :)

Inget vi gjort tidigare och det lär väl dröja tills det händer igen. Trevligt var det iaf. Sen drog vi iväg till butiken Hem fina hem. Alltså där vill man ha i stort sett allt. Blev en liten tavla med fint budskap iaf. Bild kommer senare.

Em skulle till frissan sen så jag tog några affärer inne i stan medans. Hittade en fin kavaj för 99:- Fynd minsann!

Jag hade sen fixat en surprise till henne och det var att vi skulle på Karma spa och få varsin helkroppsmassage!

Inte vilken massage som helst heller utan chokladmassage :)



Ja ni ser ju va brun jag blev ;)
Masssgen var väl så där tyckte vi båda. Småfrös hela tiden och oljan var inte heller varm. Trist. Kan faktiskt lova att jag masserar bättre själv. Och de tar sånna priser...

Efter massagen var vi hungriga som vargar. Blev tre-rätters på Stek-house. Kan säga att vi blev rejält mätta. De var inte snåla direkt.





Hade en jättetrevlig dag tillsammans och är så glad för den kontakt vi har. Man säger så ofta att man ska ta tillvara på vardagen och det gjorde vi verkligen nu.
En helt vanlig tisdag! :-)





Längtar redan tills nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0