7/1-14: tankar

Äntligen! Ikväll blev det aerobics för mej igen. Har ju varit..jag vet inte hur många veckors uppehåll nu. Trodde jag skulle svimma där ett tag och låren fick kämpa minsann. Men hur kul som helt, som vanligt!! Härligt oxå med andra peppande som man bara mår gott med! 
 
Låren ja.. Körde lite styrketräning här hemma för ett tag sej, bara lite lätt. Men himmel vilken träningsvärk jag fick i låren. Benböj..det tar de. Och jag tänkte väl idag att ja..bara det inte blir så mycket ben. Men..ja det var som att jag "fick igen" nu för att jag slöat så länge. Jämarns va vi körde, och mycket ben just. Massa snurrar och rolig koreografi gjorde passet tipp topp!
 
Sömnen igår då.. Njä..det gick inte att somna i bra tid. Märkt på fejjan att det varit fler som haft sömnproblem. Lär ju bero på att man vänder på dygnen när man är ledig så här länge. Men nu ska jag sussa gott. Hoppas jag. 
 
Sitter i soffan nu och har så många tankar. Tankar på ålderdom, diagnoser...hus... Ja..bara att göra det bästa av allt.
 
Kram på er alla och ta hand om varandra!
 
 

Kommentarer
Postat av: A

Fin blogg :)

Svar: Tack så mycket! :)
Malin Edlund

2014-01-08 @ 17:00:15
URL: http://oncelikethis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0