13/7-14: nattbad

Vipps så satt vi i en bil på väg mot Forsön! Himla tur kids är så stora nu så körkort finns. Tack tack Philip! :) 
 
Bada..ingen bikini..men jo det fixades på vägen de :-) Är väl inga problem. Vissa följde med i bilen, och vissa hamnade nog på annat nattligt äventyr... ;)
 
Kul resa minsann vilket syns här.
 
 
Väl på plats så känner jag bara - så här skulle man bo. Så himla fint där och jo, nattbad skulle jag ta mest varje kväll. Så mysigt! 
 
Vi bytte om o hoppade i poolen direkt. Även där fick talesättet 'finns det hjärterum...' tala. Alla ville inte bada direkt..men efter lite övertalning och en o annan stark hjälpande hand..så löste det sej :-) 
 
Vet inte hur många dopp i sjön det blev men såå skönt. Och jämarns vilken 'ostadig' sten de hade där ute i vattnet. :-)
 
 
Himla trevlig kväll!
 
 
Skönt att ta tillvara på fina sommarnätter tycker jag. Och Stort Tack min fina dotter för att du kunde komma och hänta oss där fram på småtimmarna... Även om du fick vänta lite på seg mamma..
 
Detta hade hon skrivit på fejjan när hon inte fick tag på mej. 
 
 
Haha..så himla gulligt! Som sagt..undrar just hur många gånger jag känt som hon gjorde just då 😉
 
Men när vi väl visste att hon stod utanför så skyndade vi att byta om o få ihop våra pinaler. Glömde ju lilla kossan oxå i all hast där. Men vet ju var den är :-) 
 
Tack Ulrika för att vi fick mysa hos er! <3
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Hahaha ja jag hörde av Philip att du var efterlyst, så himla kul med spontana fester

Svar: Hihi..ja det var en toppen-fredag! Mer sånt önskar jag! Ska försöka å inte bli efterlyst på kuppen bara ;-)
Kram!
Malin Edlund

2014-07-13 @ 19:47:08
Postat av: Beatrice Lind

Vad härligt det ser ut! :) VERKLIGEN!

Förresten, du är inte sugen på att beställa en bloggdesign av mig? :O Har ingen design att jobba med just nu, och det skulle vara såå kul att få hjälpa dig! KRAM!

Svar: :)Åh.. jamen det kan jag klura på ju. Skoj! Har ingen riktig idé just nu om hur jag skulle vilja ändra den dock..
Kram!
Malin Edlund

2014-07-14 @ 09:34:04
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0