17/7-14: Throwback day

Time again for this!
Och nä, tänker inte börja skriva på engelska.. dock fått frågan faktiskt :)
 
Men trevlans kväll blev det igår, massa gott i glas o på tallrik, men det tar vi senare.
 
Här kommer ett inlägg från förra sommaren. En sån där superduper kväll på alla sätt. Vädert, vännerna, platsen och stämningen. Tipp topp! Hoppas på repris!! ;)
 

24/7-13: Kvällen

Vilken dag! Sommar igen på högsta nivå. Toppen!
Kastade mej ut i solstolen så fort jag kom hem. Ljuvligt. Och vipps så somnade jag en stund. Liiite trött då efter att ha kommit i säng vid två i natt och sen jobbat från tidig morron.
Tur man inte kör såna nätter oftare..huga va jobbigt.
 
Men OJ så skoj vi hade det! En helt perfekt kväll blev det. Härliga goa gäng!
 
Här är vi på filten när vi just kommit på plats i Badhusparken.
Jag stoppade nån snubbe som fick fota oss :)
 
 
Bredvid var ett gäng grabbar som spelade lite fotboll..väldigt nära vattnet så ja...ni ser ju själva...!
 
 
Undarbara dag! Vi kunde inte haft bättre väder! Jag höll nästan på att "förgås" i värmen i mina jeans. Tänkte ju ta klänning men, nja, det kunde ju bli kallt senare. Det blev det inte.
 
Bajamajor är ju najs. Eller inte.
 
 
Mums för god mat i gott sällskap! Och här inne hade de skitsnygg toalett oxå, bara en sån sak. Tack för att vi fick veta det :)
 
 
 
 
Glatt ska det va ;)
 
 
 
Trevlig kväll på alla sätt o vis!
 
Nu har jag återställt min dumma iphone. Och så laddade jag ner senaste uppdateringen när jag ändå höll på.
Tror ni ljudet är tillbaka och beter sej normalt igen? Nej.
Grr..

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Härliga bilder :)

Svar: Tack snälla!Ja det var verkligen en riktig myspys dag o kväll de där.
:)
Malin Edlund

2014-07-18 @ 13:46:37
URL: http://ellinorsollander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0