26/7-14: fredagskväll

Njuter. Kan inte säga annat. 
Jo, jag tycker säker som många andra att det känns lite väl varmt..30 grader i flera dar känner på en svensk minsann. 
 
Igår smet jag hem en timme tidigare från jobbet och la mej i solstolen och njöt. Sen var vi bjudna på middag hos fina vänner i Bensjö. Hur mysigt som helst! Och japp, jag tog ett kvällsdopp med småtjejerna. Jättevarmt i vattnet även där. 
 
 
Vill oxå bo eller ha stuga så nära vattnet. Mysigt hade vi där iaf. Och hade inte den minsta 'fryskänning' vilket är ovanligt en sommarkväll i vårt land. 
 
 
Alfons var oxå i vattnet och njöt av att svalka sej lite. Perfekt med långgrunt. Och barnen visade konster i form av dyk och snurrande i vattnet. Underbart!  
 
 
Vi blev tvungna att bryta upp i hyfsad tid då U skulle upp o jobba mitt i natten.  Och jag fick sovmorgon minsan i morse. Love it! 
 
Denna dagen har oxå varit galet varm och jag har njutit i vattnet och av solens strålar mot min kropp. Tar gärna en sån dag till! :)
 
Frågade på facebook om tips på drinkar. Fick många bra svar och har testat denna här nyss.
Betyg - fem av fem möjliga :)
 
 
Mumsigt med piggelin i drinken! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna Svensson ♡

Härligt det där lät!
Och fina bilder :)

Svar: Ja det var riktigt gott :)
Ja visst är den, detsamma :D
Kram

Svar: Tack!!:)
Malin Edlund

2014-07-27 @ 15:10:10
URL: http://jonza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0