4/7-14: försöker

Fy vilka dagar.. Ena stunden går det, i nästa kommer tårarna. 
 
Jag ledde mitt Sh'bam-pass igår. Ville bara byta bort det under dagen. Ingen vidare pepp-känsla i mej. Men det fick gå. Tog mej igenom iaf. 
 
Stunden innan låg jag bara på hallgolvet och tänkte på alla de jag vet som inte finns kvar här pga den där jädra sjukdomen cancer.  
 
Måste tänka att nu finns jag, du, vi kvar här. Och att det är viktigt att vi tar tillvara på detta. Skjut inte upp till morrondagen, det du kan göra idag. Mota bort känslan av att - orkar inte.. när du får frågan om att göra något.
Lev här o nu! 
 
Jag vet..det blir klyschigt och det kommer alltid upp såna tankar när nåt händer. Men ändå..! 
 
Var på bilbingo i onsdagskväll med Lotta. Jättetrevligt!  Vi hade inte varit på bingo på väldigt många år. Tokfnittriga tog vi fram till luckan o frågade vad man skulle köpa :) De två fnittrade gott åt oss oxå och trodde nog vi druckit där.. men vi höll oss till Trocadero.
 
 
Och vädergudarna var med oss!
 
 
 
Det blev en himla mysig kväll, glad att vi for! Hann surra lite där mellan alla utrop och biltut från de som vann. Hos oss var det väldigt spridda skurar med duttandet tyvärr. Två bilar bort vanns det 10000:- minsann. Tänk om det varit vi :-) 
 
 
 
Väldigt fint där i Bräcke vid hembygdsgården.  Vill dit och fota nån dag. Och givetvis ska det bli mer bingo :) 
 
Stannade bilen på hemvägen. Men tårar som trillade njöt jag av denna vackra utsikt.
 
 
Sommar i Sverige! 
 
Nu bär det iväg utomlands här! 
Häng med! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0