6/7-14: Sverige

Då var vi på svensk mark igen. Och..här småfryser jag nu.. det har jag sluppit hela helgen lång. Tänk att det var 24 och 26 grader varmt på nätterna där i Trondheim.  Underbart! 
 
Mer om resan imorrn men vi stannade till i Duved på hemvägen. Såg en skylt - kiss a moose. Pussa en älg alltså :) Nu var det guidad tur där och den missade vi så vi skippade pussen och tog ett träningspass här istället. 
 
 
Shit va långt det var..
 
 
Vi var upp till en utkiksplats som använts under kriget. Intressant att läsa om. Väldigt tacksam att detta inte är nutid..
 
 
 
Jag tyckte jag hitta en finfin solplats där iaf ;-) 
 
 
 
 
 Härligt! Hade kunnat ligga kvar där länge. 
Blåste gjorde det oxå där uppe.
 
 
Trevlig resa hemåt, så skönt att bara stanna till nånstans så där. Njuta här o nu...ta tillvara stunden...
 
 
Sverige är vackert!  
 
Nu måste jag isäng här.  Vill inte... Men kika in igen så fortsätter resan i bilder o text! 
 
Nattinattkram på er alla fina! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0