9/7-14: bad!

Ja sommarn är ju här så...premiärdoppet är gjort!  
 
Satt på jobbet idag och bara längtade ut i vackra vädret. Man vill ju ta tillvara på detta medans det är så här. Man vet ju aldrig med svensk sommar menar jag.
 
Full fart mot Ovansjö där svärföräldrar,  sambo o vovvar fanns på plats. Hade ju sagt till flera att jag skulle i så det var bara ett å göra. 
 
Kollade temperaturen och trodde inte mina ögon, 24 grader i vattnet!  Då far man banne mej inte klaga. 
Så klart körde jag fegvarianten..som gör att det känns värre. Nämligen gå i på stegen.  Huga.. Men tillslut så hoppade jag i.
 
Så skönt!! Blev sen några vändor till och Alfons premiär-simmade :-)  Mysig dag! 
 
 
 
Plums i plurret!
 
 
Vovven kommer nog oxå i från bryggan innan sommaren är över.
 
 
 
Snacka om att njuta!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0