11/6-14: humla

Ja idag ser vi inte skymten av solen här hos oss. Helt grått, regn och lite åskmuller. Ja ja..så ska vi oxå ha det.
 
Jag har pulat med lite Sh'bam här och kan nu titta på en video av två i mobilen. Framsteg iaf! Ska nog lösa den andra oxå till slut.
 
Köpte blommor igår och vill plantera men regnet håller mej tillbaka lite. Blir nog imorrn istället. Ska ta reda på massa tvättade kläder här och rensa lite igen. Ett måste! 
 
Igår njöt jag ju av finvädret när vi kommit hem och här ett axplock av bilder.
 
 
Härligt! I stan fotade jag oxå en del, ovanligt va?! 
Bland annat den här humlan. For med en väldig fart från blomma till blomma och det blev en hel del bilder innan jag blev nöjd. Dessa gillar jag skarpt! 
 
Vingarna i full fart.
 
De är så söta! 
 
Nån kanske känner igen var jag var?!
 
 
Nä, dags att sätta fart här nu! 
 
 
Tjing på er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0