13/6-14: den dagen

Ja idag är det fredag den 13'e. Lääskiigt..eller?!
 
Hänt nåt tok för dej?  Här har det rullat på som vanligt bara. Men det var inte kul att titta på termometern i morse - endast 10 grader. Fy... Borde vara förbjudet när det är sommar. Stackars studenter. .måste varit kallt. Men inget regn iaf. Alltid nåt!
 
 
Jag hade turen att bjudas på middag direkt efter jobbet,  perfekt! Sen hem o promma vovven. Kyligt då med. Vovven ville gå och gå och gå.. jag ville hem. Blev halvdant för oss båda. Jag blev dålig matte, tråkig matte.. skrot. 
 
Ibland tar nån bläkig känsla över kroppen och allt känns bläk. Så blev det. La mej bara på soffan och låg. Trist.
 
Känns lite bättre ni iaf. Fredagkväll å allt! Kikar på Big bang, så härliga! Lite chips o vitlöksdipp och ett glas vitt, vatten alltså :) Gott! 
 
 
 
Trevlig kväll på er alla fina! 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Enström

Ditt fredagsmys var väldigt likt mitt

Svar: Jasså?! Ja..i sin enkelhet liksom.:-)
Malin Edlund

2014-06-13 @ 23:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0