18/6-24: drink

Jamen nu har jag helg,  lyllo mej va?! :)
In på affären, med många andra efter jobbet för att försöka bli klar med handlingen. Annars skulle jag fixa allt själv imorrn. Ingen hit. Tror vi fick med det vi behöver inför Midsommar! 
 
Har hunnit rensa lite i växthuset,  mer än gurka o tomat som växte där. Sen ville jag bara in igen.  Alltså detta väder... vi hade ju så fin vår o försommar. Men nu.. har blåst ännu mera idag. Trist. Känns fortfarande inte som det blir klänning på fredag tyvärr. 
 
Ja, jag trivs med mina fräscha naglar här..
 
 
..och sippar nu på en drink. Melondrink! Jag är usel på att fixa drinkar, ingen övning har skett på det området, tyvärr..men man kan ju lära sej.  Jättegod blev denna iaf.  Men melonen kunde ha smakat mera.
 
 
Smaskens! 
 
Nä nu myser vi ner oss här, inväntar ledig torsdag för min del och håller tummen för mindre blåst.
 
 
Trevlig kväll på er! 
(Hoppas på en sak till oxå, att nåt annat än fotboll ska visas på tv här..) ;)
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

snygga naglar :D

Svar: Tack snälla!!Trevlig midsommar!
Malin Edlund

2014-06-19 @ 11:11:39
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0