19/6-14: sovmorron

Va skönt det är med sovmorgon tycker jag. Älskart! 
 
Vaknade först av en hejdå-puss. Sen av telefonen och detta:
- sover du?
-Ja..
- men..har inte du försovit dej bigtime nu..?
- nä, klämdag idag.
- aha..förlåt att jag väckte dej..
 
Men det gjorde inget alls. Klockan var 'lagom' och jag får sen höra en toppensak så jag blev så glad! 
Bästa du!! <3 
Älskar att få dra mej lite i sängen på morronen.  Så skönt att slippa 'måste-gå-upp-nu-känslan'. 
 
 
Tagit det lugnt här o bara myst på. Prommat och tagit mej en macka o en kopp kaffe här nyss. Skönt att slappa lite. Måste ju ladda inför Sh'bam ikväll. Ni dyker väl upp får jag hoppas?! Ett ge järnet-pass inför Midsommarafton :-) 
 
 
Vi hörs! 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Sovmorgnar är UNDERBARA!!! :-)
sv:
Ja, visst är det så. Ytan är bara yta. Det viktiga finns inuti oss.

I morgon är det midsommar, så redan nu önskar jag dig:
Glad midsommar!!! :-D

Svar: Tack! (imorse blev det tidigt..vovven..) ;)Tack detsamma önskar jag dej o de dina!
Hoppas du får en härlig dag!
Malin Edlund

2014-06-19 @ 21:09:13
URL: http://loveliferock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0