24/6-14: gro

Varit en sväng till stugan ikväll. Varför i hela friden är jag inte där mer? Mina barndoms somrar tillbringades där år efter år. Älskade det! Ett paradis med närhet till bondgårdar. Hoppa i hö..mocka hos djuren...sitta i båten i timmar o meta och köra drag..klättra upp i träd och sitta där o filura...
 
Dessa minnen, härligt! 
 
Fotade lite. Mitt fina spö, med getingbo bredvid. .
 
 
Tyckte och tycker så mycket om korkhandtaget. Har dragit upp många gäddor med det där :-) 
 
Sen lite bilder inne.
 
 
 
Mysigt! 
 
Här hemma har jag äntligen fått fröna i backen. Känns bra. Bara lite sent då..men det får bli som det blir ;)
 
 
Väx, väx, väx...! 
 
 
Inne i växthuset händer det grejer iaf. Kul! 
 
 
Trevlig kväll på er! 
Imorrn ska vi kika på nåt speciellt efter jobbet ;-) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0