9/6-14: stackars mina..

Pust! Nu är jag trött här. På ett skönt sätt.
 
Hämtade vovven hos Em efter jobbet. In o handla en sväng, hem o ut med vovve. Fixa käk, var vrålhungrig vid det laget. Satt på my lovely veranda o åt och läste tidningen i lugn o ro. 
 
Sen full fart med att skrapa färg från vår bro. Fy tusan säger jag bara. Slut i armarna men..bra ska det bli! Hoppas kunna måla om nån dag. Vill ju slippa regn.
 
 
Som ni ser var det verkligen dags :) Kan bara bli bättre nu!
 
Sen energi kvar till nästa projekt - att få klart de fina blomlådor jag fick förra sommaren.  Nu har jag målat dem en gång iaf. En gång kvar och sen i med blommor. Kommer bli så fint! Men..behöver fötter till dem oxå..
 
 
Kul att måla sånt här, bara att blätta på :-)
 
Nu kvällsprommis och sen hopp i säng! 
Nattinattkram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0