14/3-14: röst

Meen..va tusan..?
 
Känns som det blev lite fel nu va. Varför i hela friden slänger jag inte iväg en röst för? 
Jag pratar så klart om Let's dance.  
 
Mitt favvo-program. Men nu kändes det lite surt. Phenix är ju jättebra ju. Skrot. Mitt val för att åka hem ikväll föll på Glenn. Och glad blev jag att Patrik fick vara kvar. Tror inte det blir länge till, men inbillar mej att det är väldigt bra för honom.  Han ler ju till och med nu!
 
Men Benjamin!!! Han är ju verkligen i en klass för sej. Helt klart bäst, och det var ju ingen tvekan vad juryn tyckte :-) 
 
Ja..fel åkte ut...
 
 

Kommentarer
Postat av: Johansson

håller Helt med, fel att Phenix åkte ut idag... Och för min del känns det konstigt att han åkte ut, det fanns de som dansade värre ikväll. Kanske något fuffens bara för att gladiatorerna börjar imorgon?
Min favorit i let's dance är Kenza!
Ta en titt på min blogg! :)

Svar: Ja, Kenza och Benjamin så klart!! Han är ju överlägsen alla.Japp, ska absolut kika in på din blogg!
Trevlig kväll!
Malin Edlund

2014-03-14 @ 23:37:39
URL: http://johanssonerika.blogg.se
Postat av: Jessica - Mamma Till Prinsessan Molly

Håller med - jättetråkigt att han åkte ut, alltid så glad och go person!

Svar: Precis! Han kan ju dansa :) Trist är det.
Malin Edlund

2014-03-15 @ 00:37:45
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0