15/3-14: puss

Har inte förstått röstningen igår på Let's dance ännu. Men men..
 
Har fikat lördagsfrulle i godan ro här. Vi har kikat på klipp på youtube. Blev heelt tagen av programmet Britains got talent och gruppen Attraction shadow dancers. Har ni inte sett dem så gört säger jag bara! Helt fantastiska!  Mina tårar har trillat o näsan fick snytas :-) 
 
Kikade oxå på ett favvo-klipp från Let's dance när Laila Bagge-Wahlgren och Tobias gör sitt vackra nummer, fridans, helt i vita kläder. Det är sååå vackert och bra gjort tycker jag. Så ska en lugn låt tolkas minsann!  
 
Nu ska jag gå igenom Sh'bam-låtarna här och sen ska vi ut i blåsten en sväng. 
 
 
Puss på er alla fina! Ta vara på lördagen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0