16/3-14: Premiär

Vilken härlig söndag detta blev. Jag har kört första Sh'bam-passet och ja det gick bra tycker jag. Lite struligt men ja, kan ju bara bli bättre då. :-)
 
Jätteglad för de som kom o de verkade gilla passet! Svettigt blev det iaf! Kändes konstigt att använda headset och var rädd att jag skulle låta väldigt flåsig..kondisen ni vet. Men jag måste ju lita på dem att det lät ok :) 
 
 
 
Väl hemma igen så lekte jag med vovven ute på gården. Mysigt och såå skönt. Sol från klarblå himmel och det var vindstilla.  Äntligen! 
 
Sen röjde jag på verandan och så hoppade vi i poolen. Väldigt skönt kan jag intyga! 
 
 
 
Ser ganska härligt ut va😧 hm..den där lilla gula gubben går ej att ta bort nu.. varför?
 
 
Njuta var ordet!! 
 
Mysiga prommisar med djuren har det oxå blivit.
 
 
 
 
Sa jag att vovven oxå var med vid poolen. 
Ja inte i då, men där iaf ;-)
 
 
Hoppas ni oxå haft en bra dag!! 
...hörde nåt om snö imorrn, känns väl si så där de efter denna fina dagen.

Kommentarer
Postat av: Belinda Breed

såg härligt ut att bada :)

Svar: Ja det är verkligen lyx i vardagen med pool på gården! :)
Malin Edlund

2014-03-16 @ 20:29:16
URL: http://belindaz.blogg.se/
Postat av: Camilla Blomberg

Hej på dig igen Malin. Svar: Tack så jättemycket Malin! Ögonfransförlängningen sitter kvar tills den riktiga ögonfransen den sitter fast på lossnar. Alltså ungefär 3-4 veckor. Sen beror det på hur många fransar man få ditsatt, så klart. Jag fick ju lite "extremt" som skulle fotograferas. :)

Svar: Okej! Ja himla snyggt blev det iaf!!! Önskar dej all lycka i modellvärlden :)
Malin Edlund

2014-03-16 @ 21:53:58
URL: http://krigszonen.se/
Postat av: Clara

Så härliga bilder!

Svar: Tack så jättemycket! :)
Malin Edlund

2014-03-17 @ 06:44:44
URL: http://clararingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0