21/5-14: sh'bam

Va skoj det var ikväll på mitt Sh'bam-pass.  Bara så härlig känsla att se deltagarna le med hela ansiktet när de tränar.  Underbart!  
 
Man kan ju träna på olika sätt och för olika syften. Men med just Sh'bam så vill man att klassen ska lyftas av glädje, och jag tycker mej se det. 
 
Blir så glad oxå över kommentar jag fått o får. Det stärker o värmer mer än ni tror! :-) Kram på er! 
Och jag blir så sugen att dra igång 'vanligt' danspass igen. Tror säker några vill svänga sina lurviga i en fräsig dans :) Eller?!
Svettig blir man då iaf ;-)
 
 
 
Ska ju berätta om kursdagarna i Bruksvallarna oxå, men inte nu. Har prommat med nosande vovve i ljumt 'sommarkvällsväder' i Ånge och nu dags för årets andra rabarberpaj till kvällsfika. Mums de! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0