23/5-14: Workout

Pust.. ligger i sängen nu i Åre på bra hotellrum med tjusig utsikt över vattnet.  Mår gott! 
 
Så kul att vara här igen bland alla träningsglada människor.  Tagit två pass,  Sh'bam först och sen Soma moove. Sh'bam-passet var SÅ kul! Jag bara njöt från första till sista steget. Underbart!  Nr 16 kördes.
Blir att öva in!
 
 
 
 
Sen var det dags för nåt helt nytt för mej. Soma moove. Vet inte hur jag ska förklara... lite som yoga fast ändå inte. Mycket upp o ner på golvet och svetten lackade kan jag lova. Tufft o kul! Men..inte som Sh'bam-passet på långa vägar.
 
 
Efter passen var vi hungriga som bara den. Mums med mat! Vräkte i mej :) 
 
Myste på efteråt för att sen kika lite på midnatts-spinningen. Det är häftigt! Jag är ju ingen spinningtjej men detta skulle jag kunna haka på bara för stämningen.
 
 
De säljer ju träningskläder här oxå. Många saker som man tycker sej behöva nu.. :-) 
 
Nu ska Maria o jag sussa här. Ska ju upp i ottan..
Nattinattkram på er alla fina! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0