2/5-14: shopping

Härligt med en klämdag så här. Borde finnas fler såna fredagar tycker jag.
 
Har haft trevlig dag med Elisabeth som innefattade massa surr, skratt och shopping!  Nöjda o glada över dagen, men ändå önskar vi mer tid i affärerna :-) Hann ju inte kolla på skor med nån ordning.  Illa..
 
Denna påsen är jag riktigt nöjd över! 
 
 
Fick tag på 'spräckel-byxor' och långklänning oxå. Hoppas få nytta av dem i Turkiet nästa helg!  
 
Jag tycker om rosor. Titta här va vackra!
 
 
Och liten kisse kikar fram.
 
 
 
Lilla fina Gizmo. Igår fick jag tvätta och skura pga honom. Han hade pissat inne, även på mina byxor. Bläk. Inte ok. Börjar bli lite väl ofta detta nu...
Men, jag fick ju övervåningen städad, alltid nåt :)
 
Nyss ätit sushi här och nu slappar vi under filten. Skönt! Så sugen att se musikalen Priscilla igen. Hur ska man hinna allt man vill.. :-)
 
Trevlig kväll/natt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0