31/5-14: spåret

Det har hittills mest regnat idag. En riktig ligga-inne-och-läsa-dag. Och det har jag gjort oxå.  Mysigt! 
 
Var ut på prommis med Alfons förut och han hade turen att träffa på två hundkompisar. En ny bekantskap och en 'gammal'. Kul! 
 
Jag hade tänkt en kort sväng,  pga vädret, men vovven ville annat. Så klart! Så det blev en sväng runt elljusspåret.  Lite blöt om fossingarna blev vi båda, men va tusan, det torkar ju. 
 
 
Vackert! En kana för vattnet.
 
 
Ibland är det lite krångligt för vovven att ta sej fram o förbi... ;) 
 
-Hur ska jag komma fram här då matte?
 
 
Som en jungel ibland. Sötnöten! 
 
 
Shoppade ett par nya skor igår. Jättesköna! Platta mockasiner :) Så klart hittade jag klackskor som jag blev kär i..men..så många snygga..men så få tillfällen att trippa runt i såna tyvärr. Bild kommer senare iaf och även på en sak som var bra dyr, men I love it! Behöver liksom ingen väska nu, vilket är toppen. Lättare att bära denna :) Och japp, bild senare! 
 
Tänker på uttrycket- nästan alla vill leva för evigt, men de flesta vet inte vad de ska göra med en regnig dag.
 
Vad hittar du på när vädergudarna inte vill vara på vår sida? 
 
Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0