3/5-14: barn

Var på gomiddag hos mamma o pappa härom dagen. Mycke mumsigt! Jag åt som om jag aldrig sett mat förut ;)
 
Kikade även på foton på väggen. Åren går och kidsen har vuxit, och förändrats.  
 
 
 
 
 
Inte bästa bilderna när jag fotat på glasen men strunt samma. Fotona gillar jag iaf.
 
Kollat på reprisen av Let's dance nu. Missade ju nästan hela igår. SÅ himla glad att Benjamin och Steffo är i final. Trodde Kenza skulle varit bland de tre, men dessa röstningar.  
 
Och jag klarar bara inte av klämkäcka Gunhild. Tycker bara hon varit överdriven på alla sätt från början, och irriterar mej på att hon aldrig kunnat ta kritiken, utan alltid måste prata mot juryn..suck. 
Jo..man tycker ju olika..
 
Och ja att Benjamin är överlägsen alla kan nog ingen säga emot. Många tycker han redan är dansare, och att det ska vara orättvist.  Hm.. minns ni hans fina mor Pernilla när hon var med? Hon är ju sångerska o artist. Men.. inte alls dansare för den skull.. Olika är det minsann. Himla duktig är han iaf o Sigrid är säkert superglad över honom som danspartner. 
 
 
Snyggisar!!
 
Det tar sej här hemma! U tapetserar för fullt. Tror jag ska försöka mej på en vägg nu jag med :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0