4/5-14: pain

Smärta säger jag bara. Fy fasen...
Tänk va vi kvinns måste genomlida. Vissa varje månad. Vissa behöver mediciner. Huga..
 
Jag talar om magsmärtor. Menssmärtor. Skrot..
Är lyckligt lottad själv som knappt har nåt bekymmer med detta. Men denna gången....puh..
 
Hade småont igår men natten har varit hemsk. Verkligen.  Vaknat av o till,  legat o vridit mej o försökt hitta nån lämplig ställning. Men icke. Brukar ju göra ont i 'vågor' liksom. Komma o gå. Men inatt var det konstant läge ONT. Nära till tårar-ont. Usch.
 
Ett tag när jag var uppe o vankade började jag tro det var nåt annat fel. Blindtarmen typ. Men tack o lov inte. Till slut somnade jag iaf igen. Frulle med övernattnade gäster och trodde där ett tag smärtan var väck. Men icke..
 
Har legat hela dagen och det känns endast liite bättre. Vilket skit alltså. Utslagen. Nyss intagit alvedon o snälla håll en tumme nu att detta elände ger med sej. Ska ju ut o resa imorrn, inte tid med detta. Bruksvallarna ska besökas.
 
 
Dumma magen min som bråkar med mej.
 
 
Tur som sagt att detta inte hör till vanligheterna för min del. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0