4/5-14: promenad

Länge sedan jag skrattade så mycket som igår kväll :) Trevliga vänner på besök och det skulle börja med poolen var det tänkt..men vi blev kvar vid bordet. Mer om det senare.
 
U skulle byta däck på min bil igår så då passade jag på att ta en prommis med Alfons och Balo. Så skönt att de kan vara vänner och bara springa runt och ha det gott. 
 
 
 
Vackert i skogen. Gillar när solens strålar sipprar in bland trädens grenar. Balo skyndade ner i vattnet oxå. Han älskar att bada.  Kanske kommer han bli den som lockar i Alfons till slut.
 
 
Nu stod han på behörigt avstånd och spanade in badaren istället.
 
 
Vackra djur! 
 
Jag njöt oxå som sagt!
 
 
 
Kärlek hittade jag oxå :-)
 
 
Visst ser ni hjärtat?! Fint tycker jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0