1/11-14: blött

November är här. Min månad! 
Fyller snart år minsann. 
 
Skjutsade Ta till duktiga massören i Byberget i morse. Där låg snön vit och fin på backen. Och flingor föll hela tiden vi var där. Vackert!
 
Välbehövligt var det med massage för henne. Fy för att ha ont i ryggen. Önskade jag haft en tid där på bänken idag jag med. Får beställa nån tid framöver här. 
 
Blev prommis med Alfons när jag kom hem. I regn. Fy.. Låt det bli nån grad kallt då istället så det blir vitt o torrt. Näedå.. här är det verkligen så kallat novemberväder idag. Var dyngsur när vi kom in igen. 
 
Halt blir det oxå. Denna lilla bron var inte att leka med.. läskigt tyckte vi båda.
 
 
 
Pysslat på lite här. Lugnt o skönt. Väntar på att U ska komma hem och sen ska det bli tunnbrödsbak med goda vänner. Mysigt i rusket. 
 
Ser ni snön på berget? 
 
 
Bättre det än regn.
 
Vi höres! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0