11/11-14: glasögon

11/11.. lite roligt med såna datum. Men det är inte 2011 dock. 
 
Jag behöver nya glasögon. Använder nu ett gammalt par vilka jag i och för sej trivs med, men.. Sen de nyare jag har med metallbågar, där lossnar ena glaset hela tiden. Vet inte hur många gånger U har fått skruvat o fixat med dem. Gett upp nu :)
 
Har fastnat för flera glasögon som Isabella Scorupco gör reklam för på tv. Var in o kikade i stan och, efter lite om och men.. så kunde jag ta en sen tid på dagen för att komma på undersökning.  Kunde fått komma dit igår..men det hade ju inte gått med så kort varsel.
 
Klurade på när jag gjort undersökning senast, och vi trodde ca 1 år sedan. Eller i våras...
Det visade sej vara 2011 och 2012... Ett tag sedan med andra ord. Dags för ny! Imorrn blir det. 
 
Hoppas nu bara att bågarna finns kvar.. Begränsad upplaga nämligen och man kunde inte boka i förväg tyvärr.  
 
 
 
Gillar båda paren skarpt! Finns på Smarteyes.
Håll en tumme för mej! 

Kommentarer
Postat av: Sara

De understa var otroligt snygga :)

Svar: Tack! Ja jag gillar dem oxå, och min tanke var att slå till på två par :)Det var så himla bra pris tycker jag :)
Malin Edlund

2014-11-11 @ 14:06:54
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se
Postat av: Annsoh

Jätte fin blogg du har! :)

Svar: Tack snälla!Hoppas du vill kika in igen! :)
Malin Edlund

2014-11-11 @ 15:03:09
URL: http://annsoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0