11/11-14: kung o drottning

Tränat Sh'bam mest hela kvällen här hemma. Tur man har hyfsat stort kök.
 
Halva passet ska bytas ut på torsdag så det är 6 nya koreografier som ska sättas. Träna träna..
 
Kul med dans!  Några som inspirerade mej i min ungdom var kungen och drottningen av dans och popmusik. Visst vet ni vilka jag menar va?! 
 
The best!! 
 
 
 
Sett Madonna en gång och Michael Jackson två gånger. Magiskt kan jag lova! Janet Jackson har jag oxå sett en gång. Dessa konserter går liksom inte att jämföra med andra jag varit på. 
 
Alla fans i publiken. Glädje, tårar av lycka. Intryck. Känslan av närhet. All fantastiskt dans. Tipp topp! 
 
Glad att jag kom iväg och fick uppleva det.
 
Nu blir det sova för min del här. Så nattinatt på er alla fina! 
 
Håller tummen för att mina nya dansskor hinner komma till mej innan lördagens show oxå..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0