12/11-14: stad

Denna dagen... 
 
Direkt efter jobbet for vi iväg till stan för jag hade tid hos optikern. Jag trodde ju jag nyss gjort synundersökning men det var flera år sedan. 
Tiden går. 
 
Liten förändring var det. Tidigare -0,50 och nu -0,75. Och naturligtvis fanns inte ena paret glasögon kvar längre, men ett par beställda. Längtar! 
Gissa vilka det blev av paren jag visat tidigare?
 
Lite öde i stan må jag säga..
 
 
 
Vackert med alla lampor.
 
 
 
Resten av min kväll har bestått av Sh'bam träning. Nöta och nöta är det som gäller. Jätteroliga danser! Me like!
 
 
 
 
Nu ligger jag nyduschad i sängen och är jättetrött. Imorrn blir det upp tidigt för att fara iväg åt andra hållet. Mycket nu. Måste komma ihåg att ringa facket oxå.
 
 
 
Sussa sött hörrni, och kramas medans ni kan! 

Kommentarer
Postat av: Petra Johansson

Riktigt fina bilder :D

Svar: Tack snälla du! Kram!
Malin Edlund

2014-11-13 @ 00:24:20
URL: http://solskensglad.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0