16/11-14: show

Sitter med trötta ögon här vid bordet nu. 
 
Känns i hela kroppen att jag hade show igår.  Trött och stel. Är nog för gammal ändå för sånt här..
 
Men himla kul hade vi och publiken var på topp. Med på noterna direkt. När man hör meningar som - jag kan inte sitta still, vill oxå vara med... då blir man glad! 
 
 
 
Vi har även fått väldigt fina ord från ägarna Evert och Britt-Marie. Titta här! 
 
 
 
Mina fötter värkte instängda i mina nya skor så det var en fröjd att ta av sej dom efteråt. Pust.. Lite sträva var de oxå, men det blev snurrar gjorda ändå :) 
 
 
 
Sovit ut idag, så skönt.  Tog en långprommis med vovven. Blev badkaret igen efteråt.. Sen bara slappat. Ska iväg på middag framöver kvällen. Blir trevligt, men precis just nu skulle jag kunna somna..zzz....
 
 
Kram på er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0