17/11-14: hår

Visst är det härligt med långt, tjockt böljande vågigt hår?!
Men, man har kanske inte det..
 
Idag är det ju faktiskt inte så svårt att fixa till " små saker" som tex hår. Det fixas med både lösögonfransar, löshår och naglar, allt för att just få till det där lilla extra. Känna sej lite fin helt enkelt. Nu är vissa saker som just löshår galet dyrt oftast. Men, man väljer ju var och vad man spenderar sina pengar på, eller hur?!  
 
Jag sätter i extensions i mitt hår när vi har showerna. Gillar det jättemycket! Och när jag först började med det så såg inte ens gänget att det var det i, utan tyckte bara mitt hår var jättesnyggt fixat :) Det är plus i kanten de! För man vill ju inte att det ska synas, fästena alltså.
 
Sugen att sätta i riktigt igen oxå, men har liksom inte kommit till skott. (vissa lyckliga går ju o vinner en hårförlänging oxå!!!! Vissa har ju en himla tur!!!! )   ;-)
 
 
Hittade denna bilden på DKWstyling.com
Visst är det snyggt? Jag skulle inte säga nej iaf.
 
 Trevlig måndag på er!
Förresten.. nån som kan bota halsontskänning.. i ett nafs?
Tacksam för tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0