25/11-14: fabrik

Blev en tidig, stressig försovningsmorron :) Men jag hann! 
 
Ibland blir jag brydd på mej själv hur snabbt man kan fixa allt. Blev iaf hämtad hemma av en kollega imorse och sen bar det iväg till Sveg. Igen. Rackarns vad jag ränner dit nu för tiden. 
 
 
 
Idag var det dags för fackordförandemöte vilket gick bra.  Det lokala avtalet gicks igenom och allt är inte helt lätt att få ihop när det är flera bolag inblandade. Men det går om man vill! 
 
Efter god lunch var det dags för ett studiebesök på torvfabriken i Sveg. Intressant information innan och sen en liten rundtur både ute och inne. 
 
 
 
Skyddskläder på! 
 
 
 
Även på mej! 
 
 
Rätt många va...
 
 
Och inne var det..fabrik minsann.
 
 
Här hemma ikväll blev det bus med vovven o lite sökövningar vilket han gillar.
Sen har jag klippt Je, snyggt blev det! 
 
Imorrn far jag åt andra hållet :-) 
Sussa sött hörrni! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0