1/10-14: please

Jo vackert väder fick vi idag med. Härligt! 
 
Frös dock mest hela dagen. Glad över min lilla värmefläkt på kontoret. 
 
Pratat idag om varför man skjuter upp saker som man borde göra direkt.  För visst är det så, att man lätt tänker - det kan jag göra imorron. Helst tråkiga saker som att plocka ihop där eller rensa bort det där..
 
Tog undan en väska nyss från i helgen. Borde jag gjort direkt i söndags kan man tycka. Men men..
 
Mumsig middag blev det här lill-lörda som det är. 
 
 
 
Och här är jag idag. Inte känt mej så där suddig dock.. kan inte förstå hur det blev så.. hm... ;) 
 
 
 
Please-jeans, myströjan från HM. Kavaj jag fått ärva av snälla Ek! Passar perfekt! Och.. lovikavantarna så klart! 
 
Nu blir det spabad här! Nice! 
Sen var det visst nåt med Magnus Uggla på tv senare oxå. Måste ses! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0