13/10-14: naglar

Japp då var de fixade. Så nöjd! 
 
Åka in i stan i rusningstrafik är ingen höjdare direkt. Fy för dessa bilköer. Och innan stan där vägen är smal så hamnar jag bakom en seg-Volvo som bara måste köra 10-15 km under hastighetsbegränsningen. Morr..
 
Jamen hä dej åt sidan då, du din ×××× som tror du är så duktig i trafiken. Suck säger jag bara. Sen fortsätter dårskapet när han blinkar vänster in i rondellen. 
 
Jamen du kan liksom inte köra åt nåt annat håll än höger,  in i rondellen.
Sen trafikljuset. Jo då kryper vi fram mot det, för det kan ju bli rött...nån gång. 
Bil bakom oss tutar upprört... 
 
Ja ja, vad är väl en bilfärd genom stan liksom. Jag hann fram, och hittade parkering direkt. Perfekt! 
 
Och supernöjd även denna gången, min tredje på salong 2043 hair. Tipp topp! 
 
Innan. En alldeles för lång utväxt. Tror det är fem veckor nu..
 
 
 
Och sen resultatet. Så nöjd!! 
 
 
 
 
Och fortsatte måndagens 'pepp'. Nu blev det bling-bling för hela slanten :-)
 
 
Trevlig kväll! 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Blev ju superfint!

Svar: Tackar!!Jag är själv jättenöjd :-)
Malin Edlund

2014-10-14 @ 19:49:39
URL: http://atilio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0