15/10-14: max factor

Äntligen kom denna dag då jag fick bort mina små grå..
Lär väl dyka upp fler..av en eller annan orsak..
 
En tid hos frissan, det innebär så mycket.  Först går bara dagarna och allt är frid o fröjd. Lite trassligt-i med hårinpackning. Nemas problemas. Och sen bääm.. panik! 
 
Man vaknar upp en morron och håret har fått världens utväxt och man ser.. ja, massa små grå. Bläk. 
När hände det här liksom? Har nån penslat mej i huvudet under natten? 
 
Men Perssons fixar! Så nöjd nu igen! Och gofika fick jag oxå.
 
 
 
Vet ni, halvvägs hem så flög det några snöflingor. Huga.. det är på g verkar det som. 
 
Läppstift o läppomojer, har en uppsjö och idag blev det ännu en. Dessa ska sitta riktigt bra. Värt att testa. Lite svårt med färgen men nu provar jag denna iaf.
 
 
 
Blev nya byxor o en mysig tröja oxå. Bild senare! 
 
Och tjoho.. imorrn minsann - häng med! :-) 
 
 
Kram på er alla fina! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0