20/10-14: date

Har snaaart packat upp både den jättestora påsen och den mindre :)
Och.. vi vill åka dit igen ;) 
 
 
 
Igår kastades man in i en annan verklighet.  Nämligen att jag står på scenen på lördag. Det är dags. Guldhits-premiär för den här säsongen. Känns både skoj och scary.. jag som skulle göra det ena å det andra för att vara 'i form'. Jojo.. nu är det dags, på lördag minsann.
 
Vi hade iaf träff för att gå igenom vissa bitar å se så allt förhoppningsvis klaffar :-) 
 
 
 
Inte sett showen? Bor du i närheten så tycker jag absolut du ska boka bord. Tre-rätters,  show och dans efteråt. Tipp topp! Jämtkrogen, Bräcke.
 
Tror jag ska lägga en beställning ikväll.. på nåt jag velat ha länge nu... hm.. ska man slå till tro?! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0