23/10-14: :(

Fuck cancer. 
 
En del säger - det finns en mening med allt som sker. 
Jag förstår inte det.
 
Kanske tycker de att det blir lättare att tänka så. Lättare att gå  vidare. Eller för att de kanske tvingas in på nya livsbanor. 
 
En del tycker att nån varit dum i tidigare liv och därför straffas. En del anser att...
Det finns många tycken.
 
Jag tycker att vissa har en himla otur. Att det är jävligt orättvist. Och tyvärr vanligt. 
Men jag kan aldrig, någonsin säga att det finns nån mening eller att det är förutbestämt att barn ska dö. Att barn ska mista sin mamma. 
Ni förstår hur jag tänker..
 
Idag skulle du fyllt 37 år. 
Det är ju ingen ålder. Mitt i livet ju. Man ska inte dö då. Man ska inte behöva lida. Lämna sin man. Sina två barn....
 
Grattis fina Mia, var du nu än är! <3 
 
 
Fuck cancer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0