29/10-14: inuti

Jamen vad var det nu då i det stora efterlängtade paketet?
 
Jo.. en dator! En bärbar, tunn, smidig och lätt ny dator. Ja, jag är glad! 
 
 
 
Men sen var det de där med att installera allt och liksom komma igång. Helt nytt system. Registrera sej här o där.. ingen hit. 
 
Började med att välja svenskt tangentbord.  Jahaja..då kunde jag inte göra ett @. Efter att ha googlat så skulle jag välja svenskt-pro tangentbord istället.
Hur fasen ska man veta sånt liksom?
 
Och alla kortkommandon.. ja ja, jag lär väl lära mej det här oxå. Annars skriker jag på hjälp! 
Ni kanske kan hjälpa mej? Nån som har en sån här snygging?! 
 
 
..längtar tills jag får knappa på den nu.. :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0