30/10-14: Throwback day

Dags igen. Här kommer ett inlägg från den 23 oktober 2011.
Tänk va länge sen ändå. Himla bra med blogg, dagbok, anteckningar, noteringar.. you name it.
Hur skulle man annars komma ihåg saker o ting ;)
 
 

23/10: Helgen!

Elva grader varmt ute. Inte illa de inte. Förra året kom snön den 20é så självklart känns det skönt. Solen skiner dessutom så ja, trevlig söndag.

Sov ut länge, åt frukost/lunch vilket blev lasagne. Mums var det. I fredags var jag ju i Bräcke med gänget i Guldhits. Jättetrevlig kväll! Och väldigt god mat. Alltid gott där på Jämtkrogen. En röra med räkor i tunnbrödskorg till förrätt och fläskfilé med potatisgratäng till huvudrätt. Sen när man var proppmätt så kom en liten paj i romsås med färska bär in. Så ni förstår att man var rätt däst sen.
Vi surrade och gick i genom det som var nytt. Underbart att höra på dem när de sjunger. De är så bra! Om man ändå kunde sjunga säger jag bara. Här lite bilder från kvällen.






Mycke tok o bus :) Synd bara att inte alla kunde vara kvar hela kvällen.

Jag har fått frågor om varför jag inte skrivit nåt på min berättelse oxå. Kul att ni vill läsa! Så ja jag ska ta tag i det och fortsätta. Vi får väl se vad som händer. Ni minns väl... hon har ju just kommit in i det stora huset..

Ha det gott hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0