31/10-14: dagen

Idag tog vi en mormor/mamma/dotter-dag. Himla trevligt! Ska bli flera! 
 
Vi fixade några saker till mamma o pappas lägenhet och lite annat småplock. Jag själv kom ut från Ikea med ett kvitto på 98:- Aldrig hänt tidigare kan jag säga :) 
Blev två tavellister och en packe värmeljus. Går ju åt några.  
 
Em köpte oxå nåt hon saknat länge! ;) 
 
Mycket julprylar uppe nu. Man blir sugen..men känner att jag vill kolla vad jag har innan jag ger mej på det.  Mysigt med julen! Massa rött!! 
 
Ville ju måla bordet här nere vitt, och vipps häromdagen hade U börjat det projektet.  Perfekt, jag blev så glad! Snart dags att skruvas ihop igen. 
 
 
 
Trevlig fredagskväll på er alla fina! 
 
 
Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0