16/9-14: utsikt

Idag var det dags för flyttstädning i huset. Glad att vi beslutade oss för det, istället för att mamma och pappa skulle ha städat och slitit där. Värt pengarna! 
 
De blev klara på en dag. Lyx, och perfekt! Ånge Städservice gjorde jobbet. Tipp topp! 
 
Igår var U och jag där på kvällen och plockade det sista. Det kändes faktiskt lite jobbigt just där och då. Det har gått bra hittills men nu blev det så definitivt.  
Mitt barndomshem.  Men detta är bra! 
 
Familjen som nu köper huset får ett himla fint och omhändertaget hus. Det är ett som är säkert. 
 
 
Skjutsat prylar till stugan och hit. Nu är bara nåt enda kvar att hämta. 
 
Vi fikade o myste i lägenheten nu ikväll o hade trevligt. Skönt! 
 
 
Nu är det sovdags för mej. Och imorrn ska jag göra nåt jag ogillar. Väldigt mycke...
Nattinattkram! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0