18/9-14: huset

Ja idag var det dags. Huset sålt.
 
Vårat fina hem. Klart det känns. Tänk va många minnen..tankar och känslor som finns. Så klart. 
Men jag/vi är ändå glada för detta. 
 
Det är skönt att en barnfamilj vill flytta in till Ånge. Och det är bra att mamma och pappa har fått tag på en jättefin lägenhet. 
 
När jag var in i huset sista gången så var det nystädat där. Jag gick runt överallt och 'kände'. Och tog bilder. Tog även en minnesbild från mitt gamla rum. Där övade jag att stå på händer så långt ifrån väggen jag kunde :) 
 
Nu blev det inte alls långt ifrån. 
 
 
Fina huset! Tack för allt! För en fin uppväxt och barndom. Perfekt område att växa upp i. 
 
 
Nu blir det nya tider! 
<3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0