23/9-14: gurka

Har den där förkylningskänslan än. Usch. Känns inte som jag kommer undan nu :( 
 
Det var ju väldigt kallt i natt och fortfarande i morse. Ja..väldigt o väldigt.. men kallare än tidigare iaf :) 
Fick ju skrapa rutan för sjutton. 
 
Strömavbrott var det oxå inatt vilket gjorde att vår frostvakt i växthuset inte gick igång. Frös lite där då.. skrot. Gjorde ett ryck här och rensade ur där och fick undan alla blommor från sommaren.  Skönt! 
 
 
Ser ni krok-gurkan :-) 
Inget emot att ta bort ogräs som tistel, men grödor.. :(
 
Nu vill jag plantera för hösten. Lite ljung och sånt. 
 
Körde på mina 'militär' byxor och min favvo skinnjacka idag. Kan säga att jag haft två långärmade tröjor plus halsduk typ hela dan, och ändå frusit. Inge skönt. 
 
Skinnväskan är oxå en favvo från Gekås.
 
Dags för min hatt snart. Den måste ni få se! 
 
Dags att dricka nåt varmt o sova nu. Måste klura på kläder till helgen oxå.. 
Sussa sött hörrni! 

Kommentarer
Postat av: Sara

Älskar egenodlat :) Ja kylan kom från ingenstans, det enda jag gillar med det är den friska luften . Älskar din skinnjacka btw :)

Kram

Svar: Tack snälla! På Gekås kan man fynda :)
Du..småsnöar här nu.. brr...
Malin Edlund

2014-09-24 @ 11:08:44
URL: http://www.baakochmaat.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0