30/9-14: paket

Idag har vi avtackat en vikarie hos oss.
 
Känns jättetråkigt att fina Sara slutar nu. Hon har ju blivit en del av gänget liksom. 
 
Vi fixade presenter och bubbel, ost o skinka och en flaska rött så jo, firad blev hon :-) Och lunch på 'Thaien' blev det oxå. Trevligt! 
 
 
 
 
Vi önskar henne all lycka med vad det nu än blir hon tar sej för. En framåt tjej - kommer gå skitbra! 
 
Blev en annorlunda tisdag för mej oxå. Aerobicspasset var inställt så jag hoppade in och körde Sh'bam istället. Gick jättebra! Och som sagt, hoppas jag ger lika mycke energi som jag får :) Härligt gäng! 
 
 
 
Mamma och pappa har äntligen fått upp sin markis oxå nu. Tur U och Em o Je kunde hjälpa!! Som tack fick vi jättegod middag. Trevlans de efter träningspasset! 
 
Nu tänker jag hoppa i säng här så nattinatt på er alla fina! 
 
Visst ja - kommer snart komma ett erbjudande/tips på shopping här på bloggen.  :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0