30/9-14: resa

Jag har snöat in på ett visst ställe nu.
 
Verkligen! Vill resa dit just precis nu :) Jag vill se högt o lågt liksom. Och det finns ju där. Jag vill vandra på ljusa stränder, långt. Vill bo högt uppe i ett lyxigt hotell med underbar utsikt. Vill se dessa byggnader som måste ha kostat.. en förmögenhet att skapa.
 
Galet med pengar.. det finns det gott om.
 
Det är Dubai jag menar.
 
 
Kan känna värmen när jag skulle gå här...
 
 
Härligt va?!
Och så där skulle jag med säkerhet oxå stå, måste ju få fota!
 

Jo, en måltid här skulle inte sitta fel inte.

Tänk bara det, åka skidor.. där!

Ja nån gång ska jag dit. Så är det bara.
Och till New York! Och till London. Och tillbaka till Maldiverna vore underbart.. och till...
 
Ja ni har rätt, jag är riktigt sugen på att resa. Och till värmen då, för jag fryyyser ju typ hela tiden här nu.
 
Tisdag idag. Jag har lite ändrade planer för kvällen än jag brukar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0