3/9-14: fluga

Hade förkylningskänsla i kroppen hela dan igår. Även nu. Bläk. Vill inte bli sjuk. Vem vill det förresten? 
 
Hade fullt upp med mamma och pappas flytt hela kvällen igår igen. Var inte hemma förrän efter 22. Men bra går det. Och fint blir det! Det var en bra dag! 
Vi ska dona ikväll med. Blir lite mer saker som kanske ska slängas nu än flyttas. 
 
Som sagt - tänk va prylar man spar, år ut och år in, som man inte använder. (tänker på våra två fulla släpvagnar från bla garaget) Allt det var skräp. 
 
Imorse fick jag ett litet bryt på mina kläder. Hitrade inte de byxor jag ville ha. 
...det där med att lägga fram morrondagens kläder kvällen innan... inte så dumt de inte. 
 
Har ju lagt massa tvättade kläder i en soffa för att kunna rensa. Det är bara det att jag inte kommit fram till just rensandet ännu. Men, ikväll ska jag börja. Jag lovar er alla fina bloggläsare, jag ska! :-) 
 
Hörrni, visst vore det bra om man kunde få vara en liten fluga som kunde höra o se saker ibland? En liten en, som kunde sitta och se oskyldig ut nånstans. 
Skulle vara rätt spännande de. 
 
 
 
 
 
 
Häftigt med närbilder! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0