3/9-14: minnen

Plock o plock.. hunnit lite till. En hel del mera prylar har förflyttats från hus till lägenhet.  
 
Blev en liten bäddsoffa såld i förrgår oxå till barndomsväns föräldrar.  Och den de hade ska vi frakta på tippen. Perfekt att fixa när släpvagn finns.
 
Ja va tror ni nu då? Har jag börjat med klädhögarna?
Jo! :-) Det är sant. Men kommer inte bli klar ikväll. För trött för det känner jag. 
 
 
Tagit med två fulla kartonger med sparade saker sen jah var liten oxå. Så glad att det finns kvar, för oj va många minnen som dyker upp.
 
Älskade att skriva berättelser i skolan.
 
Och mitt rum på högstadiet... väggarna var täckta av planscher.  Här en av dem! 
 
 
Några av er kanske minns tidningen Okej?! 
 
Ja väldigt skoj att kika ner i lådorna. 
 
 
Men nu åter till kläderna en stund innan kudden kallar på mej.
 
Imorrn är jag ledig på förmiddagen.  Ska på begravning :(
 
Nattinattkram på er alla fina! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0