8/9-14: snabbt gick det

Ja det tycker jag. Att den gick snabbt alltså.
 
Jag pratar om helgen så klart :) Känner som oftast så, att det knappt hinner börja med fredagens hemgång tills att måndagens väckarklocka ringer i öronen på en allt för tidigt. Men.. vi har en ny veckan, och vi är med. Det är något vi ska vara glada för!
 
Gör något du verkligen vill idag. För din egen skull. Kanske handla ensam utan barnen. Kanske ta en timme i favvofåtöljen och läs lite ur den där boken du aldrig kommer till skott med att börja läsa. Kanske ta en promenad i skogen, bara för att andas in höstluften. Kanske dra iväg på ett träningspass du aldrig testat tidigare. Kanske se filmer hela dagen lång...
 
Många är förslagen och säkert kan var och en ta till hur många "om och kanske" som helst. Men prova nåt iaf. Det ska jag. Vi får väl se vad det blir, senare!
 

Måste tala om att jag verkligen haft nytta av köp o sälj på Facebook oxå nyligen. Himla bra. Ni får se senare!
Vi hörs hörrni!

Kommentarer
Postat av: Johana Duggin

åh vilken söt bild haha!

Svar: Ja.. passade så här på måndagen ;-) Kram!
Malin Edlund

2014-09-08 @ 11:20:24
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: Johana Duggin

Du får ha en fortsatt underbar måndag och start på denna vecka :D

kram

Svar: Tack detsamma till dej! :)Kram!
Malin Edlund

2014-09-08 @ 11:54:39
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0