11/4-15: löööv

Härlig dag! 
 
Va skönt det är när man får en ledig dag med sol. Hunnit det jag ville, vilket bland annat var sova ut, dona på gården, slappa i solen, lyssna på pod och läsa.
 
Krattat bort massa löv från gården. Öm i händerna trots handskar.  Det blir ju blåskänning direkt man tar i en räfsa.  
 
 
 
 
Hittade äntligen,  jag o teknik.. , var o hur jag kunde lyssna på Wahlgren & Wistams pod. Kan säga att jag skrattade som en tok där jag låg i solstolen. De är ju hur härliga som helst!  Ett tips från mej! 
 
 
 
Har fotat en hel del idag oxå. Har norpat dotras systemkamera då min egen har tappat skärpan om man säger så. Kul är det. Övat på skärpedjupet på olika sätt. Ska visa er sen hur det blev. 
 
Men skoj med mobilen oxå. 
 
 
Badat i spapoolen har vi oxå gjort. Nice! 
Fin dag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0